Tuesday, April 27, 2010

Το Blinkx αρχίζει στις τηλεοπτικές αγγελίες στη γιόγκα Moms και Infonauts (τηλεοπτική συνέντευξη)

Η συμπεριφοριστική στοχοθέτηση είναι όλη η οργή με τη σε απευθείας σύνδεση επίδειξη διαφημιστικός αμέσως, και η τηλεοπτική μηχανή αναζήτησης blinkx την φέρνει στο βίντεο. Για τα προηγούμενα λίγα έτη, blinkx έχει προσφέρει το βασισμένο στα συμφραζόμενα βίντεο διαφημιστικός μέσω του ειδικού προγράμματός του, το οποίο ταιριάζει με τις λέξεις κλειδιά αγγελιών ενάντια σε μια μετάφραση ομιλία--κειμένων του βίντεο, καθώς επίσης και όλους τις ετικέττες και τους τίτλους που συνδέονται με εκείνο το βίντεο. «Επεκτείνουμε να στοχεύσουμε μέσα θλ*αδχοθ από βασισμένο στα συμφραζόμενα σε συμπεριφοριστικό,» λέει το CEO Suranga Chandratillake. Εξηγεί το νέο στοχοθετημένο προϊόν διαφήμισης στο βίντεο κατωτέρω (πρόφθασα τον την προηγούμενη εβδομάδα δεδομένου ότι περνούσε μέσω της πόλης της Νέας Υόρκης). Συνολικά, blinkx οι δυνάμεις βίντεο 17.5 εκατομμυρίων ψάχνουν μια ημέρα μέσω το δίκτυό της, το οποίο φθάνει σε περισσότερους από 60 εκατομμύριο ανθρώπους μηνιαίως. Αλλά για τώρα, η συμπεριφοριστική στοχοθέτηση θα λειτουργήσει μόνο στο blinkx.com, το οποίο είναι ένα μικρό μέρος της γενικής προσιτότητάς του. Η χρησιμοποίηση των μπισκότων, blinkx θα ορίσει τα psychographic σχεδιαγράμματα στη βάση ανθρώπων φορά τι προσέχουν. Θα αρχίσει με εννέα σχεδιαγράμματα, συμπεριλαμβανομένης της γιόγκας Moms, ψηφιακό Dads, τα κορίτσια κουτσομπολιού, τους τυχοδιώκτες, και Infonauts.

No comments: