Friday, April 30, 2010

Άλμα εισοδημάτων on-line διαφημίσεων σχεδόν 15 τοις εκατό στο πρώτο τρίμηνο

Η βιομηχανία on-line διαφημίσεων είδε την αύξηση επιταχύνει στο πρώτο τρίμηνο, με τα συνδυασμένα διαφημιστικά έσοδα των τεσσάρων μεγαλύτερων φορέων (Google, Yahoo, Microsoft, και AOL) που πηδούν σχεδόν 15 τοις εκατό σε $8.8 δισεκατομμύρια. Αυτό συγκρίνει με 10 τοις εκατό ετήσιας αύξησης στο τέταρτο τρίμηνο, και την αρνητική αύξηση τα πρώτα δύο τέταρτα του περασμένου χρόνου (aka, η μεγάλη υποχώρηση διαφήμισης του 2009). Η γενική αύξηση θα ήταν ακόμα ισχυρότερη εάν η AOL δεν είχε ένα τέτοιο τραχύ τέταρτο. Ήταν μοναδική από τις τέσσερις επιχειρήσεις για να παρουσιάσει μια πτώση στα διαφημιστικά έσοδα, κάτω από 19 τοις εκατό. Το εισόδημα αγγελιών του Google ήταν επάνω 21.5 τοις εκατό, η Microsoft ήταν επάνω 8.8 τοις εκατό, και το Yahoo ήταν επάνω 3 τοις εκατό (αν και η μερίδα επίδειξης ήταν επάνω 20 τοις εκατό). Ως αποτέλεσμα της φτωχής εντύπωσης της AOL, το συνδυασμένο σύνολο $8.8 δισεκατομμυρίων ήταν κάτω από 2.6 τοις εκατό από τα $9 δισεκατομμύρια του τέταρτου τριμήνου

No comments: