Sunday, June 27, 2010

Διαφωνία των τιτάνων: Η μάχη για να γίνει ο κινητός ηγέτης αναζήτησης

Σημείωση συντάκτη: Η ακόλουθη θέση φιλοξενουμένων είναι από Krishna Subramanian, ομο-ιδρυτής της κινητής ανταλλαγής Mobclix αγγελιών. Η κινητή αναζήτηση είναι ακόμα ένα από τα μεγάλα unclaimed βραβεία στον κινητό Ιστό. Ο καθένας από Google και το Yahoo στη Apple πηγαίνει μετά από το, αλλά Bing της Microsoft μπορεί stealthily να γίνει ο βασιλιάς του κάστρου με επιθετικά να προαγάγει Bing μέσω των κινητών apps. Εξετάστε την κινητή στρατηγική αναζήτησης κάθε φορέα.
Apple: Στη θέση του οδηγού
Κατά τη διάρκεια της κεντρικής ιδέας της Apple τον Απρίλιο, ο Steve Jobs ανήγγειλε το νέο iPhone 4.0, iAd και μερικά άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ακόμη και που δεν φάνηκε πάρα πολύ συγκινημένος περίπου. Από τα πολλά μέτρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα, ο κ. Jobs συνέβη να συμπιέσει σε μια δήλωση που, «σε κινητό, αναζήτηση δεν έχει συμβεί. Οι άνθρωποι δεν ψάχνουν στα τηλέφωνά τους.» Κατά τη διάρκεια της κεντρικής ιδέας σε WWDC αυτό το μήνα, ο κ. Jobs δήλωσε ότι το iPhone 4 χρήστες θα είχε την ευκαιρία να επιλέξει τη μηχανή αναζήτησής τους από μεταξύ Google, του Yahoo, και Bing. Από τα τρία, Bing πήρε μια πρόσθετη επικύρωση από τον κ. Jobs. Είναι ο κ. Jobs που προσπαθεί στο blindside οι άλλοι φορείς σε αυτό το διάστημα με την παραγωγή τους να σκεφτούν αυτός δεν ανησυχεί για την αναζήτηση; Είμαι βέβαιος όλη η κυκλοφορία αναζήτησης στέλνει σε Google τον οδηγεί καρύδια. Εν τω μεταξύ, Google πρέπει ευτυχώς-και αρκετά υπέροχα-βελτιστοποιημένος τη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησής τους στο iPhone να το καταστήσει εξαιρετικά κατάλληλο για τις τοπικές αναζητήσεις με την ενσωμάτωση των αριθμών τηλεφώνου, των χαρτών και περισσότερων μέσα στο παράθυρο σαφάρι.

No comments: