Monday, June 28, 2010

Πώς το ΠΛΑΙΣΙΟ μπορεί να φέρει τον προκλητικό πίσω στο βατόμουρο: Ένα πέντε σημείων σχέδιο μάρκετινγκ

Σημείωση συντάκτη: Στην ακόλουθη θέση φιλοξενουμένων, ο σύμβουλος Vijay Chattha δημόσιων σχέσεων VSC/AppLaunchPR δίνει κάποιες εκούσιες συμβουλές μάρκετινγκ στην έρευνα στην κίνηση. Ένα άλλο κερδοφόρο τέταρτο και ένα άλλο χτύπημα στο δείκτη μετοχής του ΠΛΑΙΣΙΟΥ. Οι άνθρωποι αγοράζουν τα βατόμουρα, αλλά οι επενδυτές δεν αγοράζουν το ΠΛΑΙΣΙΟ. Γιατί; Σύντομη απάντηση. Κανένας βόμβος. Παρά τη συνέχιση να βασιλεύουν ανώτατος ως smartphone της Αμερικής της επιλογής, οι συσκευές βατόμουρων του ΠΛΑΙΣΙΟΥ δεν δημιουργούν αρκετό ενθουσιασμό στην αγορά. Βέβαιο, το ΠΛΑΙΣΙΟ είδε 20 τοις εκατό αύξησης κέρδους το πρώτο τρίμηνο του 2010, αλλά έχουν προσέξει επίσης το μερίδιο αγοράς τους ελαττώνονται ως ανταγωνιστές Apple και αρρενωπός αυξηθείτε. Εάν υπήρξε πάντα ένας χρόνος για μια αλλαγή, είναι τώρα. Το βατόμουρο, που ταξινομείται ακόμα μπροστά από το iPhone και αρρενωπός στην παγκόσμια δημοτικότητα, δεν μπορεί να συνεχίσει στην αγορά την εργασία του σε έναν iPhone-δολοφόνο που παραμένει στον απόμακρο ορίζοντα. Χρειάζεται μια επιχείρηση makeover.

No comments: