Saturday, June 26, 2010

Όταν τα κοινωνικά μέσα γίνονται το μήνυμα: Η διαρροή πετρελαίου Κόλπων και @BPGlobalPR

Σχεδόν ο καθένας έχει κάτι που λέει για τη διαρροή πετρελαίου της BP, και από μια προοπτική δημόσιων σχέσεων, η επιχείρηση τσαλαβουτά. Και ο δείκτης μετοχής του και η αξία εμπορικών σημάτων έχουν πάρει ένα βαθύ νερό βουτούν, και αγωνίζεται να καταστήσει τη φωνή του ακουσμένη. Όταν δημόσιες σχέσεις Google «BP» ή «δημόσιες σχέσεις της BP,» το κορυφαίο οργανικό αποτέλεσμα είστε @BPGlobalPR, ένας απολογισμός παρωδιών στο πειραχτήρι με περισσότερους από 175.000 οπαδούς. Αντίθετα, ο επίσημος απολογισμός της BP, @BP_America, έχει μόνο 15.000 οπαδούς. Το σατυρικό @BPGlobalPR εξουσιάζει τη σε απευθείας σύνδεση συνομιλία. Είναι ένα μάθημα αντικειμένου στο πώς τα κοινωνικά μέσα μπορούν να διαμορφώσουν και να ελέγξουν το μήνυμα μιας επιχείρησης κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Ο πλαστός απολογισμός έχει πάει προερχόμενος από ιό για τις τραυματίζοντας προσωποποιήσεις του της επιχείρησης με τα τιτιβίσματα όπως:

No comments: