Monday, June 28, 2010

Να δει YComb διαλογικός κύκλος σπόρου αυξήσεων από τη βασική γραμμή, τις επιχειρήσεις Buchheit, Schachter, και Lerer

Όταν την τοπική διαφήμιση, καθένας θέλει να αντικαταστήσει τις κίτρινες σελίδες, η οποία κάνει την χέρι-πέρα από-πυγμή χρημάτων από τους τοπικούς εμπόρους σε ολόκληρη τη χώρα. Βλέποντας διαλογικό, ένα ξεκίνημα Υ Combinator που προώθησε τον περασμένο Μάρτιο, αύξησε ακριβώς έναν κύκλο σπόρου περίπου $1 εκατομμυρίων από μερικούς υψηλού προφίλ επενδυτές για να βοηθήσει τις τοπικές εφημερίδες να πάρουν περισσότερους εκείνων των τοπικών δολαρίων διαφήμισης μακρυά από τους τηλεφωνικούς καταλόγους. Οι επενδυτές περιλαμβάνουν τις επιχειρήσεις βασικών γραμμών, τις επιχειρήσεις Lerer, FriendFeed τον ομο-ιδρυτή Paul Buchheit, τον εύγευστο ιδρυτή Joshua Schachter, και το Alex Moore (ένας πρώτος υπάλληλος σε Palantir). Στις μικρές πόλεις σε ολόκληρη τη χώρα όπου πολλοί άνθρωποι ακόμα δεν έχουν ακούσει για Yelp, οι κίτρινες σελίδες είναι το μόνο παιχνίδι στην πόλη για την τοπική επιχειρησιακή διαφήμιση. Να δει διαλογικό πηγαίνει στα τοπικά έγγραφα και τους δίνει μια υπηρεσία άσπρος-ετικετών για την πώληση των σε απευθείας σύνδεση αγγελιών και των υπηρεσιών στις τοπικές επιχειρήσεις. Πωλούν ήδη αυτές τις αγγελίες επιχειρησιακών τυπωμένων υλών για $200 ή έτσι. Τώρα για πρόσθετα $5 ή έτσι, μπορούν να μετατρέψουν εκείνες τις ακριβείς ίδιες αγγελίες τυπωμένων υλών σε σε απευθείας σύνδεση αγγελίες. Μπορούν επίσης να πάρουν απαριθμημένοι σε έναν σε απευθείας σύνδεση sEO-βελτιστοποιημένο κατάλογο των τοπικών επιχειρήσεων, και να πάρουν ακόμη και τον απλό ιστοχώρο τους (μέσω Weebly). Με άλλα λόγια, να δει διαλογικό δημιουργεί μια σε απευθείας σύνδεση παρουσία για τις τοπικές επιχειρήσεις και τις δυνάμεις η ύπαρξη salesforce των τοπικών εφημεριδών για να πωλήσει εκείνες τις αγγελίες.

No comments: