Sunday, June 27, 2010

Να κατανοήσει τους κλώνους Groupon 100+ της Κίνας

Αυτό είναι μια θέση φιλοξενουμένων από τη συμμορία LU, Σαγγάη-βασισμένη blogger και το σύμβουλο. Το blog του mobinode.com καλύπτει την κινεζική και ασιατική βιομηχανία Ιστού, και αυτός επίσης ομο-ιδρυμένη ομάδα εργασίας OpenWeb.Asia και KUUKIE.com.
Το πειραχτήρι χτύπησε την αξιολόγηση $1 δισεκατομμυρίων μέσα σε 3 έτη. Το Facebook έφθασε στην ίση αξιολόγηση με 2 έτη. Διάρκεσε μόνο ενάμιση χρόνο Groupon. Τον Απρίλιο, μια κοινοπραξία που οδηγήθηκε από τη ρωσική επιχείρηση επένδυσης DST επένδυσε $135 εκατομμύρια σε Groupon, που κάνει την αξιολόγηση του βλαστού Groupon μέχρι $1.35 δισεκατομμύρια. Ο ενθουσιασμός έχει το προβάδισμα σε πολλούς groupon-κλώνους στην Κίνα. Αυτή η αγορά είναι ήδη υπερθερμαμένη και πολύ πιό τρελλή από τους ανθρώπους αναμενόμενους. Οι εκθέσεις λένε ότι υπάρχει μεταξύ 100 και 200 groupon-κλώνων στην αγορά ήδη. Μερικοί απ' αυτούς ήδη αύξησε έναν μεγάλο κάδο των χρημάτων, και διάφορες διαπραγματεύσεις είναι περίπου $5 εκατομμύρια. Το RenRen, το κύριο κινεζικό κοινωνικό δίκτυο, προώθησε την αγορά αποκαλούμενο περιοχή Nuomi ομάδας του, και διάρκεσε μόνο τις ώρες για 152.095 χρήστες για να αγοράσει μια προσφορά για 2 εισιτήρια κινηματογράφων, 2 κοκ, 1 κιβώτιο popcorn και 1 παγωτό häagen-Dazs. Αλλά ποιες είναι οι πιθανότητες της επιβίωσης για τους κινεζικούς κλώνους;

No comments: