Monday, August 2, 2010

Τα ρεύματα χρηστών πειραχτηριών είναι ρωγμή για τους σε πραγματικό χρόνο τοξικομανείς Ιστού

Είμαι λίγα φοβισμένα να σκεφτούν ότι για πόσο συχνά χτύπησα την περιοχή «ΧΧ νέων τιτιβισμάτων» για να αναζωογονήσω το ρεύμα πειραχτηριών μου στο Twitter.com. Εκατοντάδες των χρόνων ημερησίως; Ίσως περισσότεροι; Είναι σχεδόν σαν είμαι ένα ζώο σε μερικοί ανατροφοδοτώ το πείραμα που χτυπά ένα κουμπί. Δεν μπορώ να σταματήσω. Τόσο γιατί όχι χρησιμοποίησα ένας από τους πελάτες πειραχτηριών τρίτων που αυτόματος-αναζωογονεί κάθε τόσο; Δεν βρήκα ποτέ ενός που συμπάθησα πραγματικά, συν τα όρια API φαίνομαι να είμαι ένα πρόβλημα ακριβώς περίπου κάθε φορά που προσπαθώ να χρησιμοποιήσω ενός. Θέλω τα τιτιβίσματά μου, και τα θέλω τώρα. Όχι σε λεπτά. Τώρα. Είμαι εξαρτημένος. Και ανακάλυψα ακριβώς τη ρωγμή πειραχτηριών. Uh OH.

No comments: