Tuesday, February 9, 2010

Πίσω στο μέλλον: Πώς η Apple γίνεται περισσότερος όπως έναν μεταφορέα καθημερινά

Σημείωση συντάκτη: Η Apple πηγαίνει μακριά με τους περιορισμούς της στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη; Ο Alistair Goodman σκέφτεται έτσι και εξηγεί γιατί σε αυτήν την θέση φιλοξενουμένων. Είναι το CEO 1020 Placecast, το α το κινητό ξεκίνημα διαφήμισης. Η πρόσφατη συμπεριφορά της Apple αντέχει μια αυξανόμενη ομοιότητα στους μεταφορείς όσον αφορά τον περιτοιχισμένο κήπο που δημιουργούν γύρω από το iPhone. Ο περιορισμός των εφαρμογών, ο περιορισμός της χρήσης της θέσης στη συσκευή, το φράξιμο της λάμψης, και τώρα ενδεχομένως η λήψη της διαφήμισης σεαυτές τις κινήσεις λαμβάνονται από του μεταφορέα playbook με την ελπίδα να κλειδώσουν έξω το σημαντικό ανταγωνισμό. Ειρωνικά, η Apple μπορεί πολύ καλά να γίνει το εμπόδιο στην ανοικτή καινοτομία σε κινητό με τον ίδιο σχεδόν τρόπο όπως οι μεταφορείς ήταν προτού να έρθει εμπρός το iPhone. Αυτό που είναι σαφές από την ανακοίνωση στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη την προηγούμενη εβδομάδα για τα σχέδια να αρνηθεί μερικά apps που παραδίδουν την θέση-βασισμένη στο διαφήμιση είναι ότι η Apple σκοπεύει να ελέγξει τη ροή του μάρκετινγκ των δολαρίων στο iPhone. Λιγότερο σαφή είναι τα σχέδιά τους για τη διανομή του πλούτου με οικοσύστημα-αλλά εάν εξετάζετε πολύ τις αποκτήσεις όπως Placebase, τις βασικές μισθώσεις και τις αρχειοθετήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, αυτά που προκύπτουν είναι μια ενδεχομένως πιό δυσοίωνη άποψη μιας επιχείρησης που μπορεί μόνο να ανταγωνιστεί στο άμεσο επιχειρησιακό επικεφαλής--κεφάλι διαφήμισης με Google με να πάρει τον έλεγχο της θέση-βασισμένης στο διαφήμισης.

No comments: