Friday, February 5, 2010

Τιτάνας προγράμματος Facebook: Ένα χαρακτηρισμένο σύνολο προϊόν Webmail

Το Facebook ξαναγράφει εντελώς το προϊόν μηνύματός τους και προετοιμάζεται να προωθήσει ένα πλήρως χαρακτηρισμένο webmail προϊόν σε ισχύ του, σύμφωνα με μια πηγή με τη γνώση του προϊόντος. Εσωτερικά ξέρει ως τιτάνας προγράμματος. Ή, ανεπίσημα και ίσως πέρα από-ενθουσιωδώς, ο δολοφόνος του Gmail. Το μήνυμα Facebook είναι ο όλεθρος της ύπαρξης των χρηστών για χρόνια. Το πρώτο δημόσιο gripe μου ήταν το 2008, όταν είπα ότι οι επείγουσες αλλαγές απαιτήθηκαν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα διαγράφει απλά τα παλαιά ηλεκτρονικά ταχυδρομεία. Παίρνει τόσο πολύ ότι έχω χιλιάδες αδιάβαστος και διάβασε αλλά μην διαγραμμένα μηνύματα στο inbox μου. Αλλά το μήνυμα Facebook συνδέεται επίσης μόνο έμμεσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το οποίο είναι ακόμα ο τυποποιημένος τρόπος ότι οι άνθρωποι ανταλλάσσουν τα ψηφιακά μηνύματα όταν όχι σε Facebook. Το Facebook έχει περιστασιακά με τις βελτιώσεις στο μήνυμα, όπως την προσθήκη της δυνατότητας να αναζητηθούν τα μηνύματα. Αλλά για το μεγαλύτερο μέρος έχει παραμείνει στατικό. Και όχι πολύ χρήσιμος.

No comments: