Tuesday, February 23, 2010

Δυνατοί θόρυβοι! Ο βόμβος Google είναι ένα σπασμένο όργανο ικανό της όμορφης μουσικής.

Ο βόμβος Google είναι τώρα δύο εβδομάδες παλαιός. Αποφάσισα να κρατήσω μακριά στο γράψιμο για το (πέρα από την επισκόπησή μου την ημέρα έναρξης), έως ότου είχα ένα στερεό χρονικό διάστημα να παίξω με το και να συλλέξω τις σκέψεις μου. Τώρα έχω. Και τώρα. Ο συλλογισμός μου για να κρατήσει είναι μακριά αρκετά απλός: Ήμουν ταραγμένος. Για τις πρώτες-πρώτες ώρες ήμουν βέβαιος ότι ήταν το καλύτερο πράγμα πάντα. Κατόπιν ήμουν σίγουρος αυτό ήμουν το χειρότερο πράγμα πάντα. Η αλήθεια, όπως ήταν αναμενόμενο, είναι πιθανή κάπου στη μέση. Ο βόμβος Google είναι υπηρεσία με έναν τόνο της δυνατότητας, αλλά η εκτέλεση από τον είναι τόσο κακή αμέσως, η οποία είναι αυτό είναι στα σημεία απολύτως ακατάλληλη προς χρήση.

No comments: