Tuesday, February 2, 2010
Κοινωνικό μάρκετινγκ: Στόχος σε απευθείας σύνδεση Influencers Giveaways γκουρού κόλλας
Οι έμποροι εμπορικών σημάτων που προσπαθούν να υπολογίσουν πώς να τρυπήσουν στα κοινωνικά influencers on-line να θελήσουν να δώσουν προσοχή σε ένα πείραμα που συνεχίζεται σε GetGlue AdaptiveBlue. Η κόλλα είναι κοινωνικός κοιτάζοντας βιαστικά βοηθός που παρουσιάζει τις εκτιμήσεις και συστάσεις των κινηματογράφων, των βιβλίων, των εστιατορίων, των αποθεμάτων, και άλλων πραγμάτων δεδομένου ότι κάνετε σερφ τον Ιστό (μέσω μιας σύνδεσης μηχανών αναζήτησης). Τα μέλη που εκτιμούν και σχολιάζουν η ο πιό μέσα οποιαδήποτε δεδομένη κατηγορία ονομάζονται τους γκουρού. Αυτοί είναι οι πιό ενεργοί, αδιάλλακτοι άνθρωποι στην υπηρεσία. Η κόλλα πρόκειται τους γκουρού της με τα ελεύθερα giveaways για τους κινηματογράφους και το βιβλίο από τους προωθητικούς συνεργάτες συμπεριλαμβανομένου του καθολικού, το Random House, Hachette, Harcourt, Farrar, τον Ουίλι, και Harper Collins. Μερικά από τα αρχικά giveaways περιλαμβάνουν τα ελεύθερα εισιτήρια στον κινηματογράφο που το Wolfman ή τα ελεύθερα αντίγραφα των βιβλίων όπως Jaron Lanier εσείς δεν είναι μια συσκευή και μια συντριβή του Gary Vaynerchuk αυτό! (σαν αυτός χρειάστηκε άλλη προώθηση κοινωνικός-μέσων). Οι επιχειρήσεις μέσων παίρνουν τους κινηματογράφους και τα βιβλία τους βλέπω�ς από τα γνωστά influencers, τα οποία είναι πιθανά στο ποσοστό, το σχόλιο, και τη συζήτηση για τα προϊόντα. Και η κόλλα παίρνει έναν τρόπο να ανταμειφθούν και να ενθαρρυνθούν οι ενεργοί χρήστες με τα ελεύθερα βιβλία και τα εισιτήρια κινηματογράφων.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment