Wednesday, February 10, 2010

A Look At 4INFO, The King Of SMS

Όταν Google αγόρασε το κινητό δίκτυο AdMob αγγελιών για $750 εκατομμύρια Νοεμβρίου 2009, 4IFNO CEO Zaw Thet είπε ότι έλαβε μερικά τηλεφωνήματα από τους τραπεζικούς επενδυτές και τους πιθανούς αγοραστές που πού ρουθούνιζε γύρω από το διάστημα. Όταν η Apple αγόρασε το ραδιόφωνο Quattro για $275 εκατομμύριο δύο μήνες αργότερα, λέει το τηλέφωνό του που αρχίζει για να χτυπά από το γάντζο. Γιατί; Επειδή 4INFO περιγράφεται συνήθως ως AdMob της διαφήμισης SMS. Αυτή δεν είναι μια πολύ καλή περιγραφή της επιχείρησης, αλλά είναι αρκετή να κάνει της καθεμίας να σκεφτεί ότι η επιχείρηση είναι επόμενη στη γραμμή για να κλείσει μια μεγάλη απόκτηση. Και εκείνο το τελευταίο μέρος μπορεί ακριβώς να είναι αληθινό. Η επιχείρηση, που έχει αυξήσει περίπου $40 εκατομμύρια στο κεφάλαιο επιχειρηματικού κινδύνου, είναι όπου οι επιχειρήσεις πηγαίνουν όταν θέλουν να δημιουργήσουν έναν «κατάλογο διευθύνσεων» των συνδρομητών SMS. Παραδείγματος χάριν - όταν άρχισε Zynga τις ανακοινώσεις SMS το Δεκέμβριο, γύρισαν σε 4INFO για να τροφοδοτήσουν το προϊόν. 4INFO έχει 250 αρχαιότερους εκδότες, συν μερικά χίλια περισσότερο που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτοεξυπηρετήσεών του.

No comments: