Wednesday, February 10, 2010
Κεκλιμένη ράμπα εισοδημάτων on-line διαφημίσεων επάνω 10.2 τοις εκατό στο τέταρτο τρίμηνο
Εισοδήματα on-line διαφημίσεων μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων ramped επάνω 10.2 τοις εκατό επιχειρήσεων διαφήμισης Ιστού (Google, Yahoo, Microsoft, και AOL) στο τέταρτο τρίμηνο σε $9 δισεκατομμύρια. Αυτό χαρακτηρίζει το δεύτερο τέταρτο της θετικής αύξησης μετά από την υποχώρηση διαφήμισης του περασμένου χρόνου, και την αύξηση που επιταχύνεται από 1.2 τοις εκατό στο τρίτο τέταρτο. Και αντίθετα από στο τρίτο τέταρτο, Google δεν αποτέλεσε όλη την αύξηση. Και οι τέσσερις επιχειρήσεις παρουσίασαν κόσμιες διαδοχικές αυξήσεις, δείχνοντας ότι η διαφήμιση επίδειξης αρχίζει να επανακτά την υγεία της, και όχι μόνο τη διαφήμιση αναζήτησης.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment