Tuesday, April 6, 2010

Θελήστε περισσότερους οπαδούς στο πειραχτήρι; Σιγουρευτείτε ότι έχετε μια εικόνα σχεδιαγράμματος

Ο εμπορικός κατασκευαστής HubSpot λογισμικού έχει αναλύσει κοντά στο πειραχτήρι 9 εκατομμυρίων τα σχεδιαγράμματα βασισμένα στα στοιχεία που συλλέγονται μέσω του εργαλείου γκρέιντερ πειραχτηριών του, και έχει καταλήξει στο συμπέρασμα εκείνοι οι απολογισμοί με έναν μέσο όρο εικόνων σχεδιαγράμματος για 10 φορές περισσότερους οπαδούς από εκείνοι χωρίς. Αυτός σε το δεν είναι έτσι εκπληκτικός ένα σχεδιάγραμμα πειραχτηριών που συνδέεται με τις κραυγές ειδώλων προεπιλογής γενικά «newbie», το οποίο είναι γενικά ένα κίνητρο για να μην ακολουθήσει κάποιο εκτός αν ξέρετε εκείνο το πρόσωπο στη πραγματική ζωή ή σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.

No comments: