Wednesday, April 7, 2010
Το CEO του Qlipso εξηγεί γιατί αγόρασε Veoh
Η μακροχρόνια, λυπημένη ιστορία της τηλεοπτικής περιοχής Veoh φάνηκε να είναι στο τελευταίο κεφάλαιό της όταν δήλωσε ο ιδρυτής Dmitry Shapiro ότι η επιχείρηση αρχειοθετούσε για την πτώχευση πίσω το Φεβρουάριο. Η προσφυγή στο δικαστήριο πνευματικών δικαιωμάτων με την ομάδα της Universal Music αποδείχθηκε πάρα πολύ δαπανηρή και αποσπώντας επίσης, ακόμα κι αν Veoh κέρδισε μια συνοπτική κρίση στην εύνοιά του. Αλλά ώρες προτού Veoh να είσαι έτοιμο πραγματικά να αρχειοθετήσει τα έγγραφα πτώχευσης, ένα απίθανο suitor εμφανίστηκε: ένα σπόρος-σκηνικό ξεκίνημα στο Λος Άντζελες κάλεσε Qlipso. Το Qlipso κατέληξε τα προτερήματα Veoh, συμπεριλαμβανομένου του ιστοχώρου, του φιλτραρίσματος, της σύστασής του, και της τεχνολογίας οπίσθιου μέρους, της τηλεοπτικής βιβλιοθήκης, των διαπραγματεύσεων διαφήμισης, και του ακόμα-ουσιαστικού ακροατηρίου. Το ComScore υπολογίζει ότι 14 εκατομμύριο άνθρωποι μηνιαίως επισκέπτονται ακόμα Veoh. Το Qlipso, αφ' ενός, είναι ένα ξεκίνημα που αναπτύσσει μια εικονική πλατφόρμα δωματίων όπου οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν τα βίντεο και άλλα μέσα λάμψης, κουβεντιάζοντας μέσω του κειμένου, της τηλεοπτικής συνομιλίας ή των ειδώλων. Μίλησα με Qlipso CEO Jon Goldman τηλεφωνικώς για να ρωτήσω σήμερα τι τον κατείχε για να κάνει τη διαπραγμάτευση.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment