Monday, April 19, 2010
Facebook στο πειραχτήρι: Υπαναχωρήστε, είμαστε κύριοι των ενδιαφερόντων των ανθρώπων
Η μάχη πέρα από ποιος είναι κύριος των ενδιαφερόντων σας στον Ιστό που εντείνεται σήμερα ως Facebook που αρχίζει ένα σύνολο νέων χαρακτηριστικών γνωρισμάτων με σκοπό να συνδέσουν τους ανθρώπους περισσότερο με τα θέματα που φροντίζουν για. Τα εκατομμύρια των νέων αποκαλούμενων κοινοτικών σελίδων υπάρχουν τώρα γύρω από τα θέματα όπως το μαγείρεμα και η γιόγκα. Πρέπει να κληθούν πιό κατάλληλα σελίδες ενδιαφέροντος, εν τούτοις. Τα μέλη προτρέπονται στα σχεδιαγράμματά τους «όπως» μερικοί απ' αυτούς (που αντικαθιστά την έννοια ένας ανεμιστήρας μιας σελίδας). Όχι μόνο ότι, αλλά Facebook προγραμματίζει στη διάδοση αυτών «όπως» τα κουμπιά σε όλο το Διαδίκτυο. Έτσι τι είναι πίσω από αυτές τις φαινομενικά εσωτερικές αλλαγές και τι πρέπει να κάνει με το πειραχτήρι; Που ξέρει τι τα ενδιαφέροντά σας είναι αμέσως και μπορούν να τους συσκευάσουν επάνω για τους δηαφημιστές έχει την πιθανότητα να κάνει πολλά χρήματα. Φυσικά, Google κάνει αυτό αμέσως κάθε φορά που δηλώνετε τα ενδιαφέροντά σας για ένα κιβώτιο αναζήτησης και προσφέρει τις αγγελίες επάνω ταιριάσματος στην πλευρά των αποτελεσμάτων. Αλλά Facebook και το πειραχτήρι προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν στη μετατόπιση από την αναζήτηση στη διανομή. Τα ενδιαφέροντά σας εκφράζονται από αυτό που ακολουθείτε και αντιδράτε («όπως,» «retweet,» κ.λπ.), όχι μόνο τι αναζητάτε ρητά μέσω της αναζήτησης.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment