Saturday, June 19, 2010

Πυρκαγιά εδαφών Appbistro για την αγορά Facebook του App

Τον περασμένο μήνα σε TechCrunch αναστατώστε, είδαμε την έναρξη Appbistro, μια αγορά για τις εφαρμογές ετικεττών Facebook που βοηθούν τη σάρκα επιχειρήσεων και εμπορικών σημάτων οι σελίδες Facebook τους. Υπεύθυνοι για την ανάπτυξη όπως το επειδή τους δίνει έναν εύκολο τρόπο να χρεώσει για τις αιτήσεις τους χρησιμοποιώντας το σύστημα πληρωμών Appbistro (προηγουμένως δεν υπήρξε ένας εύκολος τρόπος να χρεώσει για Facebook apps). Και σήμερα, Appbistro αναγγέλλει ότι έχει προσγειωθεί μια διαπραγμάτευση για να διανείμει Facebook apps από έναν σημαντικό νέο συνεργάτη: Πυρκαγιά διαλογική. Η πυρκαγιά προσφέρει μια πλατφόρμα για να τρέξει τις εκστρατείες μάρκετινγκ ταυτόχρονα στο πειραχτήρι και Facebook. Η επιχείρηση ήταν μέρος Facebook fbFund δύο φορές, και έχει πολλούς μεγάλους πελάτες συμπεριλαμβανομένης της Pepsi, του Red Bull, της Victoria's Secret, της αφθονίας των μικρών επιχειρήσεων, και όλων μέσα - μεταξύ.

No comments: