Monday, June 14, 2010

Ένας θάνατος χιλίων αμυχών: Νέα εκδοτική μεγαλοφυία του Forbes στο τολμηρό σχέδιο για να σκοτώσει το Forbes

Χθες, έγραψα μια στήλη που αντιπαραβάλλει τη στάση απέναντι «στο περιεχόμενο» που επιδείχθηκε από τα παλαιά και νέα μέσα. Το συμπέρασμά μου ήταν ότι, στον κόσμο Διαδικτύου, η ποιότητα, η πρωτοτυπία και η αποκλειστικότητα γίνονται γρήγορα άσχετες. Αντ' αυτού, οι σε απευθείας σύνδεση δημοσιεύσεις μεταχειρίζονται όλο και περισσότερο το περιεχόμενο όπως χαμηλόμισθη, αναλφάβητη έκπλυση, που ανατίθεται από τον τόνο για να παρέχει τον κατάλογο αγγελιών SEO. Για να δείξω ότι το φαινόμενο δεν περιορίστηκε σε απευθείας σύνδεση-μόνο στα εμπορικά σήματα, έδωσα το παράδειγμα του Forbes.com - με την mish-πολτοποίηση προσωπικότητάς του slideshows και τους κολλώδεις καταλόγους «Αμερικής που πληρώνει καλύτερα τις χειροποίητες εργασίες» και το «καυτότερο καλοκαίρι convertibles». Δεδομένου ότι η στήλη ταχυδρομήθηκε, έχω μιλήσει σε διάφορους προηγούμενους και τρέχοντες υπαλλήλους του Forbes που (ανεπίσημους, φυσικά) έχουν εκφράσει τη συμφωνία με τις κριτικές μου. Η ιδεοληψία των Forbes με την άποψη σελίδων οπωσδήποτε (ή, μάλλον, κανένα κόστος) είναι ακριβώς σαφής να στενοχωρήσει. Αλλά σαφώς η επιχείρηση έχει πάρει την κριτική μου στην καρδιά: πιό πρώτος σήμερα Paul Maidment, κύριος συντάκτης του Forbes.com, υπέβαλε προσφορά την παραίτησή του, ενώ ο νέος «κύριος ανώτερος υπάλληλος» Lewis Dvorkin προϊόντων κάλεσε μια συνεδρίαση των -ο-αρχείων για να αναγγείλει μια τολμηρή νέα σε απευθείας σύνδεση στρατηγική για την επιχείρηση. Πριν από την ένωση του Forbes, Dvorkin ήταν ιδρυτής και το CEO η περιοχή ειδήσεων, αληθινός/κλίνετε, η οποία αποκτήθηκε από το Forbes πίσω το Μάιο. Και, ποιο είναι το τολμηρό σχέδιό του για να βελτιώσει τα δημοσιογραφικά πρότυπα μια από τις δημοσιεύσεις παγκόσμιων πιό σεβαστές επιχειρήσεων; Εκείνο το Forbes.com θα ανοίγει σύντομα τις πόρτες του σε 1000s των απλήρωτων συνεισφερόντων και αυτοί [παρά την ανάθεση της ποιοτικής εσωτερικής δημοσιογραφίας] «συντάκτες του Forbes θα γίνουν όλο και περισσότερο έφοροι αρχαιοτήτων του ταλέντου». Gggggaaaaaaahhhhh.

No comments: