Friday, June 18, 2010
Το iPad αλλάζει όλα; Κτύπος εκδοτών μέσα
Έχουμε συζητήσει σκληρά τις αξίες του iPad (εδώ και εδώ και εδώ και εδώ) και εάν μαγική» συσκευή της Apple η «θα μετασχηματίσει τη μαζική αγορά. Η ερώτηση, φυσικά, δεν είναι εάν το iPad είναι ο ηγέτης στην αγορά ταμπλετών αλλά εάν το iPad θα γίνει το iPod της αγοράς του. Και εάν το iPad είναι πράγματι το iPod, πώς αυτός διαμορφώνει την ψηφιακή στρατηγική των εκδοτών; Στη μεγάλη διάσκεψη Untethered χρημάτων στη Νέα Υόρκη αυτή η Πέμπτη, μια συστάδα των κορυφαίων εκδοτών συμπεριλαμβανομένου του Donald Graham (CEO, Washington Post), Carolyn Reidy (CEO, Simon Schuster), Vivian Schiller (CEO, NPR) και Sarah Chubb (Πρόεδρος, Conde Nast ψηφιακό), σύλλεξαν για να απαντήσουν σε εκείνες τις ερωτήσεις και να αξιολογήσουν την εκρηκτική αγορά ταμπλετών (σύμφωνα με τη Forrester Research, θα υπάρξουν 59 εκατομμύριο ταμπλέτες σε λειτουργία μέχρι το 2015). Εμείς έριξε μια απλή ερώτηση panelists, το iPad αλλάζει όλα και πώς μετασχηματίζει την επιχείρησή τους; Οι απαντήσεις τους στο βίντεο μπροστά.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment