Sunday, June 13, 2010

NSFW: Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς! Υπόλοιπο εν την ειρήνη, περιεχόμενο

«Μπορεί Tim Armstrong να κάνει το βασιλιά της AOL του περιεχομένου μέχρι το 2010;» - Ο τίτλος Blog εάν έγινε όταν «tis καμένος, κατόπιν «twere έγινε καλά/αυτό γρήγορα " - Μάκμπεθ είναι εκεί κάτι για την ιδέα «της εβδομάδας της Νέας Υόρκης Διαδίκτυο» που έχω βρεί πάντα εγγενώς αστεία όπως «τη Σαουδική Αραβία φέρτε την κόρη σας για να απασχοληθείτε στην ημέρα», ή τη Γροιλανδία που καλείται Γροιλανδία. Ειρωνικά για μια πόλη που είναι πάντα τόσο έμπειρη στο μαρκάρισμα, η Νέα Υόρκη έχει αγωνιστεί πάντα να αρθρώσει τη θέση της στο World Wide Web, και η εβδομάδα Διαδικτύου είναι η σαφέστερη εκδήλωση εκείνης της κρίσης ταυτότητας. Ονομάστε μια βιομηχανία που το Διαδίκτυο αναστατώνει: εφημερίδες, έκδοση, διαφήμιση, κατάθεση - και θα βρείτε την καρδιά της στο Μανχάταν. Παρά τις καλύτερες προσπάθειες του δημάρχου Bloomberg και, uh, Dennis Crowley στο χρώμα Νέα Υόρκη ως θέση για να κάνει επιχειρήσεις στον Ιστό 3.0, το γεγονός είναι ότι τα δισεκατομμύρια των δολαρίων διαφήμισης και επένδυσης συνεχίζουν να πλημμυρίζουν τη δύση, για να επιστρέψουν ποτέ. Και όμως η Νέα Υόρκη, το ευλογεί, συνεχίζει να προσπαθεί να μείνει σχετική - για μια εβδομάδα ετησίως τουλάχιστον - με τη βιομηχανία που το αιμορραγεί ξηρό.

No comments: