Friday, December 24, 2010

Πάρτε το κόκκινο χάπι: Η άνοδος του υβριδικού ξεκινήματος

Αρκετά έτη πριν, πριν από τη νεαρή χοιρομητέρα, την ένα πάροδο του βασιλιά και Zulily, υποστήριξα ότι μερικά από τα πολυτιμότερα, αποδιοργανωτικά ξεκινήματα τεχνολογίας θα ήταν στο εμπόριο, μη διαφήμιση, που αποκόπτει το μέσο άτομο παρά την προσθήκη ενός άλλου ενός. Είναι δίκαιο να ειπωθεί ότι οι ταχύτατης ανάπτυξης επιχειρήσεις τεχνολογίας 2010's είναι κατά ένα μεγάλο μέρος παραδείγματα αυτής της τάσης. Τώρα υπάρχει μια δεύτερη τάση που προκύπτει το 2011 που φαίνεται τουλάχιστον όπως σημαντική: η υβριδική επιχείρηση, με ένα πόδι στον εικονικό κόσμο και ένα πόδι στο πραγματικό κόσμο. Αυτό δεν είναι η παλαιά έννοια «κρότος-και-κονιάματος» από τη δεκαετία του '90, ποιος τεθειμένος Ιστός ακτινοβολεί σε μια παλαιός-σχολική επιχείρηση, χτίζοντας το Walmart.com για Walmart. Μια υβριδική επιχείρηση χτίζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, για να είναι καινοτόμος στη σε απευθείας σύνδεση τεχνολογία της και πραγματικές διαδικασίες της.

No comments: