Monday, December 27, 2010

Η νεώτερος του Carl και το ανοίγω Hardee ο δρόμος στο διαλογικό iPhone υπογράφουν κατά την άφιξη τις κοινωνικές ανταμοιβές

Αν και θα πέθαινα μάλλον σε ένα κοίλωμα, δαγκωμένος από τους αρουραίους και τη σάρκα μου που λαμβάνονται από τη νέκρωση από φάτε σε Jr Hardee ή του Carl, εσείς πρέπει να αναγνωρίσει ότι έχουν ένα αναγκάζοντας κοινωνικό σχέδιο μάρκετινγκ μέσων. CKE τα εστιατόρια, ιδιοκτήτες Jr του Carl και Hardee και διάσημος για την κατασκευή των τροφίμων που είναι λιγότερο δημοφιλή από McDonalds, έχουν δημιουργήσει ένα θέση-βασισμένο στον «παιχνίδι δελτίων» που επιτρέπει σε σας για να περιστρέψει μια ρόδα για να κερδίσει τα πολύτιμα βραβεία τροφίμων και ενδεχομένως τα αντιβιοτικά διάσωσης για μετά από το γεύμα. Εδώ είναι τι το καρφί Haley, που εμπορεύεται τον προϊστάμενο CKE, πρέπει να πει: «Εν συντομία, τι κάνουμε σέρνει τον απαρχαιωμένο punch-card τύπο προγραμμάτων πίστης στο 21$ο αιώνα,» είπε το καρφί Haley, τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο του μάρκετινγκ για τη νεώτερο του Carl και Hardee. «Όχι μόνο προσφέρουμε μια ΠΣΤ-οδηγημένη είσοδο app για να παρακολουθήσουμε των επισκέψεων πελατών ψηφιακά, αλλά εμείς προσφέρουμε τις εγγυημένες ανταμοιβές, ένας εντοπιστής εστιατορίων, μια κοινωνική διεπαφή μέσων, βίντεο ροής, επιλογές, θρεπτικές πληροφορίες και περισσότερο.» Η εξέταση της πιό στενής Burger King έφτασε πάντα σε ένα ψηφιακό σχέδιο ήταν υποτακτικό κοτόπουλο, αυτό είναι αρκετά μεθυστική ουσία για τη βιομηχανία γρήγορου φαγητού.

No comments: