Saturday, December 25, 2010

Mobclix: Οι αρρενωπές εντυπώσεις αυξήθηκαν κατά 420 τοις εκατό το 2010 iPhone επάνω 347 τοις εκατό

Η πρόσφατα επίκτητη κινητή ανταλλαγή Mobclix αγγελιών δημοσιεύει την έκθεση του 2010 της, η οποία ρίχνει μια ματιά στην κορυφαία τάση στον κινητό χώρο διαφήμισης. το 2010 είναι ένα μεγάλο έτος για τις κινητές διαφημιστικές επιχειρήσεις και τα ξεκινήματα, με τη διαπραγμάτευση google-AdMob εγκεκριμένη, Quattro της Apple αγοράζουν και iAds έναρξη, χιλιετής γρήγορη αύξηση και περισσότεροι. Το κατά τρόπο που δεν συστήνει έκπληξη, η τάση που ολοκληρώνει την έκθεση Mobclix είναι ο πόλεμος πλατφορμών μεταξύ της Apple και Google πέρα από το iPhone εναντίον αρρενωπού. Το Mobclix λέει ότι οι εντυπώσεις στα αρρενωπά τηλέφωνα μέσω της πλατφόρμας Mobclix αυξήθηκαν κατά 420 τοις εκατό κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους ενώ οι εντυπώσεις iPhone αυξήθηκαν κατά 347 τοις εκατό για την ίδια περίοδο 12 μηνών. Μια άλλη ενδιαφέρουσα τάση που τονίζεται από την έκθεση είναι ότι η σε πραγματικό χρόνο προσφορά για το κινητό διάστημα αγγελιών γίνεται ευρύτερα υιοθετημένη από τους εκδότες και τους υπεύθυνους για την ανάπτυξη ως βέλτιστος τρόπος να γεμιστεί το διάστημα. Το Mobclix λέει ότι πραγματικός - ο κατάλογος χρονικής προσφοράς αναμένεται για να αποτελέσει 10% - 15% της συνολικής αγγελίας αγοράζει για το 2011. Στην πραγματικότητα, 50% όλων των στοχοθετημένων σε απευθείας σύνδεση πλατφορμών επίδειξης αγγελιών θα τροφοδοτηθεί μέσω πραγματικού - χρονικές πλατφόρμες μέχρι το 2015.

No comments: