Sunday, December 26, 2010

Ποιο Facebook μπορεί να επιστρέψει στον Ιστό

Το έγκαιρο πρόσωπο του άρθρου έτους 2010 σχετικά με Mark Zuckerberg, ένα γεγονός φωνάζει έξω σε με προ πάντων άλλα: 1 4 ιστοσελίδας στις Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζεται τώρα πίσω από τοίχος Facebook. Απολαμβάνω Facebook και θα ήμουν ευτυχής περνώντας ένα τέταρτο της ζωής Ιστού μου εκεί, εάν θα μπορούσα να αφήσω Facebook για το άλλο 75%. Αλλά ακόμα κι αν η αποσύνδεση Ι εντελώς, οι περισσότερες από οι δημοφιλέστερες του ιστοχώρου είναι δεμένη σε Facebook, μέσω του μεριδίου ή όπως ή συνδέει τα κουμπιά. Το Facebook είναι όχι μόνο ένας άλλος ιστοχώρος: είναι υπηρεσία ότι «Facebookizes» κάθε ιστοχώρος που αγγίζει, κάνοντας με να φέρω τους όλους φίλους μου με με, όπως τις αποσκευές. Ανατρέπει την ύπαρξη σε έναν ιστοχώρο ότι χρησιμοποιούμαι να κοιτάξω βιαστικά ανώνυμα, και να δω τα πρόσωπα των φίλων μου εκεί. Και έτσι έχω μια επιθυμία διακοπών: Το Facebook, με επέτρεψε να χορεψω εάν θέλω, με επέτρεψα να αφήσω τους φίλους μου πίσω. Για τα τελευταία είκοσι έτη, έχουμε απολαύσει έναν Ιστό που είναι ενωμένος μέσω της κοινής πολιτικής να αφήσει μας να είμαστε που θέλουμε για να είμαστε, οπουδήποτε πηγαίνουμε. Ένας Ιστός επιτρέπει σε μας για να είναι κατά περιόδους πιό δροσερούς από είμαστε στη πραγματική ζωή, aspirational, ανώνυμο, ή/και φανατικό για ένα ιδιαίτερο θέμα. Και γίαυτό ο Ιστός είναι θαυμάσιος.

No comments: