Friday, December 17, 2010

Yahoo που σκοτώθηκε ακριβώς… Εμπιστοσύνη καταναλωτή σε τους

Είναι αρκετά καταπληκτικό για να προσέξει αυτές τις sunsetting» ειδήσεις του Yahoo «κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 48 ωρών. Φάνηκε να πηγαίνει από μια κακή διαρροή, στην τεράστια σπασμωδική κίνηση, στην καταστροφή δημόσιων σχέσεων, στη σύγχυση, στη χειρότερη καταστροφή δημόσιων σχέσεων. Τώρα το Yahoo, μέσω εύγευστου (η πιό προεξέχουσα υπηρεσία που είναι «ηλιοβασίλεμα»), έχει αποκριθεί με να μαστιγώσει έξω καθόλου τον Τύπο για την κάλυψη fiasco. Ο Danny Sullivan έκανε ακριβώς μια μεγάλη εργασία του σκισίματος τους νέα για αυτήν την εσφαλμένη κατεύθυνση αηδιών. Αλλά το ζήτημα πηγαίνει πραγματικά πολύ βαθύτερο. Το Yahoo μπορεί εύγευστο, αλλά έχουν σκοτώσει το κάτι άλλο: εμπιστοσύνη καταναλωτή σε τους.

No comments: