Tuesday, March 30, 2010

Τα μέσα φιλαράκων αυξάνουν $2 εκατομμύρια για την σήμα-στραμμένη κοινωνική διοικητική πλατφόρμα μέσων

Το MEDIA φιλαράκων ξεκινήματος, μια επιχείρηση που παρέχει τα κοινωνικά εργαλεία διαχείρισης μέσων στα εμπορικά σήματα, έχει αυξήσει $2 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση από τους προηγούμενους επενδυτές συμπεριλαμβανομένου του κεφαλαίου SoftBank, τους συνεργάτες Greycroft, Ron Conway, και τους συνεργάτες κόλπων. Το MEDIA φιλαράκων αύξησε προηγουμένως $8 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση. Το MEDIA φιλαράκων προσφέρει τους εμπόρους εμπορικών σημάτων και τις αντιπροσωπείες και όλος--ένα κοινωνικό σύστημα διαχείρισης μέσων για να βοηθήσει να δημιουργήσει, να διαχειριστεί και να ακολουθήσει τις κοινωνικές εκστρατείες σε Facebook και το πειραχτήρι (ο πελάτης προσφέρει επίσης τη λειτουργία για MySpace και άλλα κοινωνικά δίκτυα). Όσον αφορά Facebook, η πλατφόρμα αφήνει τις αντιπροσωπείες να δημιουργήσουν, να κατορθώσουν και να ακολουθήσουν τις σελίδες ανεμιστήρων Facebook για να οδηγήσει και να αυξήσει τη δέσμευση χρηστών και εμπορικών σημάτων. Οι χρήστες δεν πρέπει να έχουν οποιαδήποτε προγενέστερη γνώση HTML για να δημιουργήσουν τις σελίδες σε Facebook και μπορούν να δημιουργήσουν τις λείες και διαλογικές σελίδες αρκετά εύκολα. Το σύστημα διαχείρισης πειραχτηριών του MEDIA φιλαράκων, για το οποίο γράψαμε εδώ, αφήνει το μέτρο εμπόρων και προσδιορίζει τα τείνοντας θέματα πειραχτηριών γύρω από ένα ιδιαίτερο εμπορικό σήμα, τα σχετικά θέματα και τους ανταγωνιστές. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε την απόδοση και τις τάσεις για ένα εμπορικό σήμα και μια ολόκληρη βιομηχανία πέρα από το πειραχτήρι με εύκολο να δείτε τα στοιχεία όσον αφορά τους οπαδούς, τις αναφορές, και τα επαν-τιτιβίσματα.

No comments: