Wednesday, March 31, 2010

Peixe Urbano: Η Βραζιλία παίρνει μια groupon-ομοειδή περιοχή διαπραγμάτευσης

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών έχουμε δει κάμποσα διεθνή ξεκινήματα που κοιτάζουν για να κεφαλαιοποιήσουν στην επιτυχία Groupon, το ξεκίνημα διαπραγμάτευση-α-ημέρας που έχει πάρει αρκετά ένα κομμάτι του βόμβου πρόσφατα. Η Ευρώπη έχει δει ήδη πολλές παρόμοιες περιοχές, και απόψε, η Βραζιλία παίρνει της οφειλόμενο: Το Peixe Urbano (που σημαίνει τα «αστικά ψάρια» στα πορτογαλικά) προώθησε μόλις στο κοινό, που προσφέρει τις καθημερινές διαπραγματεύσεις σε εκατομμύριο χρήστες του Ίντερνετ της Βραζιλίας σχεδόν 70. Ο ιδρυτής Julio Vasconcellos παραδέχεται ότι Peixe Urbano έχει πολλές ομοιότητες σε Groupon - στέλνει στους χρήστες μια μεγάλη διαπραγμάτευση ανά ημέρα (γενικά που προσφέρει 50-90% μακριά) μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του πειραχτηριού, ή Facebook. Και, όπως Groupon, ορισμένοι άνθρωποι πρέπει να υπογράψουν επάνω για τη διαπραγμάτευση προτού «να ενεργοποιήσουν», το οποίο δίνει στους χρήστες ένα κίνητρο για να πει στους φίλους τους. Αλλά Vasconcellos λέει ότι αυτός και ο ομο-ιδρυτής Alex Tabor έχουν κάνει μερικές βασικές αλλαγές για να προσαρμόσουν καλύτερα τη νέα περιοχή στο βραζιλιάνο πολιτισμό.

No comments: