Monday, March 29, 2010

Γειά σου, iPad. Γειά σου, σύννεφο 2.

Το πρώτο κομμάτι του λογισμικού που έγραψα πάντα ήταν στο trs-80 πρότυπο 1. Κλήθηκε «πώς να κάνει ταχυδακτυλουργίες», και είχε 4K της μνήμης. Ήταν η έκδοση «γειά σου κόσμου μου», τι κάθε προγραμματιστής γράφει αρχικά σε ένα νέο κομμάτι του υλικού. Το περιοδικό CLOAD το αγόρασε για $75, το διένειμαν στους συνδρομητές τους σε μια κασέτα (δεν υπήρξαν δίσκοι για τα trs-80 ακόμα). Ήταν το 1979. Ήμουν 15 χρονών, και ήμουν επιχειρηματίας λογισμικού. Εγώ ακόμα AM. Ακριβώς πέντε έτη αργότερα, ήμουν ένας οικότροφος στη Apple που γράφει μερικές από την πρώτη εγγενή Συμβολική γλώσσα (Assembly) στη MAC και η εργασία σε ένα κτήριο κάλεσε Bandley 4 με μια σημαία πειρατών στη στέγη. Ο τύπος Kawasaki με μίσθωσε για να βοηθήσει τους υπεύθυνους για την ανάπτυξη να γράψουν το λογισμικό στη MAC χωρίς χρησιμοποίηση του προκατόχου του, το Lisa (κάτι που ήταν απαιτημένο όταν η MAC που προωθήθηκε). Το πρώτο παράδειγμα για το πώς μου να γράψει για το σύστημα ανάπτυξης MD 68000 φανερώθηκε σε ένα τηλεοπτικό παιχνίδι αποκαλούμενο «επιδρομή σε Armonk.» Ήταν μια νύξη στην έδρα της IBM. Ήταν η αντι-MAC και τους χτυπήσαμε και καταστρέψαμε. (Βγάζει ότι χτύπησαν τελικά σε τους.)

No comments: