Saturday, March 27, 2010

Πώς να κάνει Facebook, τη Fedex, και το Αμαζόνιο περισσότερη διασκέδαση

Τι εάν όλα που ήταν λίγο περισσότερη διασκέδαση; Από την τετραγωνική έκρηξη επάνω στη σκηνή με τα έξυπνα διακριτικά και τα απλουστευμένα «mayoral» επιτεύγματά του, οι άνθρωποι είναι gaga μετάβασης για τους μηχανικούς παιχνιδιών (και τα βίντεο Gaga, δευτερευόντως). Οι ανταγωνιστές και οι σύμμαχοί του, από Gowalla και Yelp Miso, καυτή πατάτα και το ξεκίνημά μου, beamME, η αξία των σημείων, των διακριτικών, των επιπέδων, των προκλήσεων, των leaderboards και των επιτευγμάτων ως εύκολο και ισχυρό τρόπο να πάρουν οι καταναλωτές για να δεσμεύσουν με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτή η χρήση των μηχανικών παιχνιδιών έξω από γνωστός παιχνίδι-επίσης όπως funware-παίρνει τον κοινωνικό Ιστό και τον κινητό κόσμο apps από τη θύελλα. Σχεδόν κάθε επιδίωξη ξεκίνημα-και πολλά καθιερωμένα εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένου του αυλακώματος, NBC και των ΗΠΑ στρατός-γυρίζουν σε Funware για να παραδώσουν τα αποτελέσματα που το παραδοσιακό/κοινωνικό μάρκετινγκ δεν μπορεί απλά να παραδώσει. Όπως εξηγώ στο καινούργιο βιβλίο μου, το παιχνίδι-βασισμένο μάρκετινγκ, μηχανικοί παιχνιδιών μπορεί να κάνει οποιαδήποτε υπηρεσία ή κοινότητα περισσότερη διασκέδαση και όταν δίνεται μια επιλογή μεταξύ δύο παρόμοιων δραστηριοτήτων, καταναλωτές θα επιλέξει πάντα αυτός που είναι πιό ευχάριστος. Σημείωση συντάκτη: Σε αυτήν την θέση φιλοξενουμένων, Gabe Zichermann υποστηρίζει ότι η διασκέδαση είναι καλή και ότι οι μηχανικοί παιχνιδιών θα βρούν τον τρόπο τους σε όλα τα είδη των προϊόντων και των επιχειρήσεων.

No comments: