Saturday, March 27, 2010

Μια συνομιλία με το καρφί Garlinghouse, Πρόεδρος της AOL των καταναλωτικών εφαρμογών

Την προηγούμενη εβδομάδα κάθισα με το καρφί Garlinghouse, ένας προηγούμενος ανώτερος υπάλληλος του Yahoo που τρέχει τώρα τα κοινωνικά και κινητά προϊόντα της όλης AOL. Μπορείτε να συναντήσετε το καρφί, που προσχώρησε στη AOL έξι μήνες πριν, στο επερχόμενο TechCrunch μας αναστατώνετε τη διάσκεψη στη Νέα Υόρκη. Το καρφί μίλησε για τα σχέδια προϊόντων του για το ταχυδρομείο της AOL, λέγοντας ότι είναι χρόνος που εφεύραμε πάλι το inbox για να αθροίσουμε όλους τους ανθρώπους διαφορετικών τρόπων επικοινωνούμε ο ένας με τον άλλον on-line σήμερα. Δεν έχει υπάρξει πολλή καινοτομία στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε έναν μακροπρόθεσμο. Σημαίνω, ακούω εγώ θα επιλέξω σε έναν διαφορετικό ανταγωνιστή. Ξέρετε, το Gmail ήταν βαθύ όταν βγήκε το Gmail. Το Gmail δεν έχει κάνει όπως πολύ τα τελευταία 5 χρόνια. Να ενδιαφέρει για αυτό είναι συνεχίζει εκεί να είναι πόνος στην καταναλωτική εμπειρία, δικαίωμα; Όταν σκέφτεστε για το inbox, έχει πολλαπλασιαστεί και υπάρχουν όλο και περισσότεροι inboxes στη ζωή μου. Το πλήρες βίντεο και το αντίγραφο είναι κατωτέρω:

No comments: