Sunday, March 28, 2010

Reeder 2.0: Τέλος, ένας τρομερός αναγνώστης τροφών iPhone φθάνει

Ένας περίπου μισών από δωδεκάδες ετικέττες ότι έχω πάντα ανοικτό στη μηχανή αναζήτησης Ιστού μου στον υπολογιστή γραφείου ή το lap-top μου είναι αναγνώστης Google. Ακόμα κι αν άλλες πηγές όπως το πειραχτήρι και Facebook είναι τώρα καλύτερες να αποκαλύψουν τις ειδήσεις γρηγορότερα, ο αναγνώστης παραμένει ένα μεγάλο catch-all εφεδρικό σχέδιο για το περιεχόμενο που διάβασα on-line. Αλλά βρίσκομαι όλο και περισσότερο για τις ειδήσεις στο iPhone μου. Και δυστυχώς, όλες οι εφαρμογές αναγνωστών Google που έχουν προωθήσει τα τελευταία χρόνια, κατά τη γνώμη μου, έχουν απορροφήσει. Και είμαι μετά βίας το μόνο πρόσωπο που σκέφτεται αυτού. Αλλά ότι αλλαγές, σήμερα. Ένα αποκαλούμενο app Reeder, από το Silvio Rizzi, είναι πάντα ελκυστικό app που syncs με τον αναγνώστη Google. Δυστυχώς, είναι επίσης clunky, και επιβραδύνει, και στεμένος μερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως η κράτος-διάσωση. Αλλά η πιό πρόσφατη έκδοση, 2.0, που μεταδόθηκαν ζωντανά ακριβώς στο App κατάστημα χτες τη νύχτα, διορθώνει όλα τα ζητήματα που είχα με την. Είναι θαυμάσιο. Δεν έχω απολύτως καμία αμφιβολία που αυτό θα είναι ενός αυτού από μου πιό πολύ-που χρησιμοποιείται apps τώρα. Στην πραγματικότητα, είμαι τόσο βέβαιος από το, εκείνος ο το έχω τοποθετήσει ήδη στο μου η πρώτη σελίδα των apps στην οθόνη iPhone μου.

No comments: