Wednesday, March 31, 2010

Εργαστήρια ενάρξεων Google για τις αγγελίες

Όταν Google θέλει να δοκιμάσει ένα νέο καταναλωτής-αντιμετωπίζοντας προϊόν, το βάζει συνήθως στα εργαστήρια Google. Αυτός είναι όπου τα πειραματικά προϊόντα μπορούν να βρεθούν. Υπάρχουν χωριστά εργαστήρια για το Gmail, το ημερολόγιο, τους χάρτες, την αναζήτηση, και YouTube (αν και μερικές φορές καλούνται «τα πειράματα» ή «TestTube»). Τώρα οι αγγελίες Google έχουν τα εργαστήριά της, τα οποία καλεί καινοτομίες αγγελιών. Είναι μια κεντρική θέση όπου οι δηαφημιστές μπορούν «να ερευνήσουν τις νέες τεχνολογίες μάρκετινγκ.» Μερικές από τις τονισμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν τη νέα remarketing επιλογή Google, η οποία παρουσιάζει αγγελίες στους ανθρώπους που έχουν επισκεφτεί τον ιστοχώρο του δηαφημιστή δεδομένου ότι επισκέπτονται άλλες περιοχές που εξυπηρετούν επάνω τις αγγελίες Google. Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα που τονίζεται στη σελίδα καινοτομιών αγγελιών είναι νέο εργαλείο analytics χοανών αναζήτησης Google, το οποίο παρουσιάζει στους δηαφημιστές την ιστορία των αλληλεπιδράσεων με τις αγγελίες τους που καταλήγουν σε έναν κρότο. Η βιομηχανία on-line διαφημίσεων προσπαθεί να αποδείξει στους δηαφημιστές ότι ακόμη και οι αγγελίες που δεν παίρνουν χτυπημένες επάνω μπορούν να οδηγήσουν στις μετατροπές. Οι χοάνες αναζήτησης είναι τρόπος Google εκείνο το επιχείρημα. Η σελίδα δίνει έμφαση επίσης στις αγγελίες λιστών προϊόντων, τις πρόσθετες αγγελίες YouTube, και τις κινητές αγγελίες κρότος--κλήσης.

No comments: