Wednesday, March 3, 2010
Hulu, Colbert, και η επανασυγκέντρωση του βίντεο στον Ιστό
Όταν Hulu προώθησε αρχικά, ήταν υποτιθέμενο για να είναι η απάντηση της βιομηχανίας μέσων σε YouTube: μια θέση όπου παρουσιάζει και οι κινηματογράφοι από τη TV θα έβρισκαν ένα ακροατήριο σε απευθείας σύνδεση και θα έκαναν τα χρήματα διαφήμισης άμεσα για τις επιχειρήσεις μέσων που υποστηρίζουν την αντί της διανομής οποιωνδήποτε από εκείνα τα τηλεοπτικά χρήματα αγγελιών με YouTube. Όλο αυτό το επαγγελματικό ποιοτικό βίντεο από NBC, την αλεπού, και τη Comedy Central που παρουσιάζεται σε ένα τεράστιο ακροατήριο, που βοηθά Hulu να αυξηθεί στο δεύτερο - η μεγαλύτερη τηλεοπτική περιοχή on-line με το βίντεο περισσότερου από 1 δισεκατομμυρίου βλέπει έναν μήνα. Καλά, εκείνος ο τύπος είναι μεγάλος για Hulu, αλλά δεν λειτουργεί για έναν από τους μεγαλύτερους συνεργάτες μέσων του. Χθες, Viacom αποφάσισε να τραβήξει δύο από τις κορυφαίες επιδείξεις από Hulu: Έκθεση Colbert της Comedy Central η και η καθημερινή επίδειξη με Jon Stewart. Το Viacom έκανε τον υπολογισμό ότι μπορεί να κάνει περισσότερα χρήματα με η διανομή του χτυπήματός του παρουσιάζει στις περιοχές του από επιτρέποντας σε τους για να ρεστεί σε Hulu. Γιατί εάν χώριζαν τα τηλεοπτικά εισοδήματα αγγελιών με Hulu όταν μπορούν να την έχουν όλες οι ίδιοι
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment